Konstig Sverigepremiär

När jag kom hem efter dagens tävling var jag helt inställd på att det inte skulle bli något blogginlägg idag. Men en lång, varm dusch och en lunch senare hade jag fått lite perspektiv.
 
Otroligt besviken idag också. Jag har inte alls fått skyttet att stämma i helgen och det är så otroligt frustrerande när jag vet hur stabilt mitt skytte varit under i stort sett hela sommaren och hösten. 
 
Däremot känns åkningen bättre och bättre för varje tävling och att jag redan idag den 20 november kan åka såpass fort som jag tror att jag har gjort idag, det är otroligt positivt och överraskande för mig! 
 
Normalt sett så brukar jag åka väldigt dåligt i början av säsongen, men hålla ett stabilt skytte. I år blev det raka motsatsen på Sverigepremiären.
 
Det är otroligt tråkigt att inte vara nöjd efter tävlingar som är så viktiga som dessa är med tanke på uttagningar osv. 
 
Men jag får ta med mig att åkningen är bättre än på väldigt många år, framförallt för att vara i november! Och så får jag komma ihåg känslan på skjutvallen för en vecka sedan. 
 
Jag har fortsatt tro på mig själv och på min kapacitet. Jag känner i hela kroppen att i vinter ska jag kunna nå upp till den nivån jag saknat att prestera på sen jag blev senior. Både skytte- och åkmässigt. Längtar redan till nästa tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0