Besviken

Jag var extremt besviken efter loppet idag, men med lite distans till loppet känner jag mig mindre uppgiven. Jag kände mig klart bättre i spåret än jag gjort hittills i vinter, så decemberformen kan vara på väg! Däremot misslyckades jag helt på skjutvallen. Var för snabb på ett skott i ligg och efter kant in på andra skottet i stå tappade jag koncentrationen och drog två bom på rad. Långt ifrån godkänt! Åkningen fungerade hyfsat första halvan av loppet men det var tyngre andra halvan. 

Jag var väldigt besviken över att jag inte kommer få köra första heatet imorgon, tror det kändes värst efter mål, alltså att det gjorde loppet ännu sämre än det redan var. Men det har släppt nu och jag börjar se det positiva. 

1. Åkformen är fortsatt stigande! 
2. Jag vet varför jag bommade så jag borde kunna göra det bättre. 

Det ska i alla fall bli kul att köra masstart imorgon! Ska verkligen försöka göra ett bra lopp så jag kan lämna Geilo med en bra upplevelse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0