Vinna eller försvinna

Jag glömde bort att skriva detta igår men här kommer det:
 
Gårdagens taktik var "vinna eller försvinna". Och jag skulle kunna säga att jag lyckades, med att försvinna... Jag gick med för hårt första gången upp för backen och blev sedan inte av med mjölksyran förrän andra delen av fjärde varvet och då hade jag redan skjutit bort mig. Jag tyckte ändå jag följde min plan, men det funkade inte igår. Det var lite svårt med blåsten, men jag var inställd på det så jag borde ha klarat det bättre. 

Jag hittade ändå några positiva saker och det var att fram till backen på första varvet hade det känts lätt och fint. Och eftersom jag körde lugnare än tröskelfart på sista varvet så skulle jag ha krafter inför söndagens sprint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0