Paket

I måndags fick jag ett otroligt efterlängtat paket från OneWay. Det innehöll nya stavspetsar, vilket nog var det jag längtat efter mest. Har åkt skate med mina vinterspetsar, eftersom de var vassast av alla stavspetsar jag hade... Och mina klassiska spetsar var minimala, typ fyra millimeter långa. Första passet med nya spetsarna var helt underbart! Vilken känsla att ha fäste på varje stavtag! Otroligt skönt! 
 
Paketet innehöll även ett nytt vätskebälte, vilket också var efterlängtat, då jag hade sönder korken på mitt gamla vätskebälte för ganska längesen, har kört med en annan kork ganska länge, men den började läcka så fick leta fram ett gammalt vätskebälte. Men nu har jag ett nytt, fräscht vätskebälte, så skönt! 
 
Fick även ett par nya stavgångsstavar, de var riktigt coola! Så himla lyxigt att få riktigt bra stavgångsstavar och inte bara använda gamla stavar som är för korta. Kör ju en del stavgång och tycker det är riktigt bra träning, så det är bra med bra utrustning! 
 
Har redan hunnit använda och skita ner sakerna... Men det är väl positivt att de blir använda?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0