Någon mening med allt?

Det har inte varit någon glamorös dag på jobbet idag. Två pass i ösregn. Men jag har ändå åkt runt med ett leende på läpparna. För jag får göra det jag älskar mest, varje dag. Jag får göra det tillsammans med härliga människor i underbara miljöer. Och efter ett par sjukdomar så uppskattar man varje träningsdag än mer. 
 
De säger att det är någon mening med allt och kanske var meningen med min förra sjukdom att jag skulle vara på plats i Mora när mina nya hjälm från Rudy anlände. Det var kärlek vid första ögonkastet, den glänser verkligen och nu ser jag fram emot att bli goda vänner innan vi ska tävla tillsammans om drygt två veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0